T-Mobile gaat drie nieuwe webwinkels bouwen voor consumenten en vier nieuwe shops voor de zakelijke markt. De nummer 13 in de Twinkle100 sloot een nieuwe samenwerking met The online company, dat de webwinkels gaat bouwen op het e-commerce platform TIE Kinetix.
Dat laten TIE Holding en partner The online company weten. ‘In de komende drie jaar zal dit voor TIE Holding een SaaS omzet genereren van 1,2 miljoen euro’, aldus het bedrijf in e-commerce software.
Segmentatie
T-Mobile krijgt een aparte webwinkel voor consumenten die een nieuw abonnement willen afsluiten en daarnaast een shop voor bestaande klanten die hun abonnement willen verlengen. Verder gaat de operator een b2c-webwinkel openen die is gekoppeld aan de afdeling voor telefonische verkoop. Ook op de zakelijke markt komen er webwinkels voor nieuwe en bestaande klanten en een shop voor telesales. De andere webwinkel is gericht op zakelijke klanten die een uitbreiding wensen op hun bestaande contract.
Twinkle100
Met een online consumentenomzet van 53,5 miljoen euro bezet T-Mobile de 13e plaats in de Twinkle100. De dochter van de Deutsche Telecom Group verkoopt op dit moment online in ons land via T-mobile.nl en Ben.nl.
Goede nieuws voor T-Mobile. Dan hoop ik dat ze wel een betere UI designer aannemen voor 1,2 miljoen en optimaal meten om correct te optimaliseren.
Heb nog wel een mooi artikel klaarliggen voor het formulier der formulieren van T-Mobile wat tonnen kan besparen. Dit is wel een aanname van mij omdat ik geen zicht heb op statistieken :-). Iets dat je normaliter dus nooit mag doen.