In een video-interview praat Cor Molenaar met Peter Reddering van Kleertjes.com. De e-commerce manager beantwoordt onder meer vragen over klantcontact, de betrokkenheid van kinderen en de uitdagingen voor Kleertjes.com.
Reddering komt ook te spreken over de invloed van Claudia Willemsen en andere moeders op Kleertjes.com, bij de Thuiswinkel Awards in 2007 uitgeroepen tot de 'Beste webwinkel van Nederland'. Willemsen bouwde de webwinkel uit van een eenmanszaak tot een bedrijf met ruim tien miljoen euro aan jaaromzet en meer dan honderd mensen op de loonlijst. De eigenaresse werd vorig jaar, toen twee keer werd ingebroken in het magazijn van Kleertjes.com, verkozen tot Emerging Entrepreneur of the Teay 2009.
Interviewer Cor Molenaar is bijzonder hoogleraar eMarketing & DistanceSelling aan de School of Management (Erasmus Universiteit) en directeur van eXQuo consultancy. Het vraaggesprek met Reddering is ook te zien op zijn site Hetnieuwewinkelen.com. Delen ervan zijn ook als tekst afgedrukt in het katern van Thuiswinkel.org in het laatste nummer van Twinkle.
Een prachtig en waar verhaal waaruit blijkt dat intuitie en doortastend ondernemen bijna altijd garant staan voor succes. Ik ben trots op ondernemers zoals Claudia en hoop dat vele anderen haar voorbeeld zullen volgen.
Hallo Claudia,
Bij deze hoef ik niet veel toe te voegen op de vorige persoon Ton van der Reijken's reactie, zeker fantastische zoals jij voortvarend in de maatschappij bezig bent.
Leuk hoor én succes in de toekomst.