Rudolph van der Kraan begint op 1 maart aanstaande als directeur marketing bij Wehkamp.nl. Van der Kraan, die eerder werkte voor Otto, Oilily en meest recent voor V&D, volgt Ton van Eijk op bij het online-warenhuis uit Zwolle.
Al vanaf december 2008 vulde Van Eijk op interimbasis de plek in die leeg kwam na het vertrek van Roelof Jousma. Van Eijk gaat zich vanaf 1 maart 'volledig richten op de strategie en doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl', aldus het bedrijf. Ok zal hij de directie strategisch blijven adviseren op het gebied van marketing, positionering en branding.
Van der Kraan wordt verantwoordelijk voor de marketing en de dagelijkse aansturing van de marketingafdelingen van Wehkamp.nl. Hij heeft een verleden in de retailwereld. In zijn vorige functie was hij werkzaam als Director Brands van V&D warenhuizen. Daarvoor was hij onder andere actief als Design Operations Manager bij OTTO Group Londen en als Creative/Merchandising Director bij Olly’s, het bedrijf achter Oilily.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Rudolph van der Kraan leidt marketing Wehkamp.nl
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.