Over wat de kredietcrisis doet met de webwinkelwereld verschijnen regelmatig berichten. Zowel in binnen- als buitenland wordt druk gespeculeerd over het effect op de retail. Bauke Bergstra van Tribal IM vroeg zich af wat de online-branche in Nederland daadwerkelijk van de kredietcrisis merkt en toog, gewapend met een camera, naar de Thuiswinkel Vakbeurs.
'Wat merkt u van de crisis?'
00:10 - Eugenie van Wiechen (Directeur Marktplaats.nl)
00:50 - Dhr. J. Kamphuis (Kamhuis Groep)
00:55 - Wijnand Jongen (Directeur Thuiswinkel.org)
01:22 - Jeroen van der Voorn (Executive Commercial Operation - Tmarkt.nl)
01:36 - Frank Trienen (CEO Tribal Internet Marketing)
02:10 - Robert Rinkema (account manager OMG)
02:16 - Alex Loth (Directeur A10Audio)
02:36 - Ronald Kerseboom (Internet Marketeer Beslist.nl)
03:00 - Jeroen (ikbenmama.nl)
03:18 - Ruud Ouweneel Account Manager Copernica
03:38 - Henk van Hout Scriptworx
03:50 - Durk Jan de Bruin mijnwinkel.nl / oprichter startpagina.nl
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
In beeld: de online-wereld en de crisis
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.