Sharif Khalladi, eigenaar van Winkel naar Webwinkel en winnaar van de Zibb Business Challenge, werkt samen met Nutriworld aan een community voor sporters. De site wordt in april gelanceerd.
Nutriworld, de grootste distributeur van Amerikaanse voedingssupplementen binnen Europa, schakelde Khalladi in om advies te geven over de bouw van een community rond het thema sport. Inmiddels verzorgt de jonge ondernemer de marketing en techniek voor het nieuwe platform, dat volgens Khalladi 'een soort Hyves voor allerlei soorten sporters' moet worden.
Strak in hun vel
Khalladi, die met Winkel naar Webwinkel in drie jaar tijd duizend fysieke retailers online wil brengen (zie hier een artikel uit Twinkle nummer 1 van dit jaar), blijft betrokken bij het initiatief. De community is zowel bedoeld voor mensen die al strak in hun vel zitten, aldus de fervente bodybuilder tegen Bizz, als voor mensen die juist willen afvallen.
Podium
Bezoekers kunnen straks een profiel aanmaken, foto's en video's uploaden en onderling contact met elkaar zoeken om sporttips uit te wisselen. Khalladi: 'We willen ook professionele sporters en bijvoorbeeld fysiotherapeuten een podium geven, zodat er echt goede informatie wordt verspreid.'
Onderzoek heeft uitgewezen dat de Eskae Media Group slechts bestaat uit één persoon zijnde Sharif Khalladi. Buiten de hierboven vermelde klant hebben wij geen enkele referentie kunnen achterhalen voor de door dit "bedrijf" gerealiseerde webshops. Dat de ambitie is om er duidezend te ontwikkelen is mooi, maar toon er eerst eens één die conform het winkelnaarwebwinkel concept gerealiseerd is.
Tevens zijn er een groot aantal publicaties gevonden waarin CEO / Business Consigliere Sharif Khalladi zijn succes ventileert. Is het niet wat vreemd dat de eigenaar van dit succesvolle "bedrijf" géén medewerkers heeft, géén vestigingsplaats buiten zijn huisadres en wel de titel CEO / Business Consigliere hanteert?
Samenvattend; veel succes!
Ach iedereen mag zijn ambities hebben, toch? ;-)