Joris de Bruijne van e-mailmarketingbureau Add to Favorites is gisteravond onderscheiden met de Demeter Award. Hij mag zich een jaar lang hét dm-talent van Nederland noemen.
De Bruijne liet de twee andere genomineerden, Fanneke Verlind van United Direct Marketing Services en Femke Nouwes van IAK Verzekeringen, achter zich.
Essent
De jury prees De Bruijne's gedrevenheid en refereerde specifiek aan diens werkzaamheden bij Essent, waar hij e-mailmarketing en event driven marketing op de kaart zette. Een e-mailcampagne die De Bruijne onder de bedrijfsnaam Siekloop opzette voor het energiebedrijf, werd begin september nog beloond met een bronzen Emma.
Add to Favorites
In juli van dit jaar bundelde De Bruijne de krachten met Bas ter Burg. De twee werken nu onder de bedrijfnaam die Ter Burg al voerde: Add to Favorites. De Bruijne, gister dus geprezen als talent, werd in 2007 al genomineerd voor de titel DM Man van het Jaar, die toen naar Marcel Kalmeijer van Holland Casino ging.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Joris de Bruijne wint Demeter Award
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.