KLM heeft Booking.com geselecteerd als strategische partner voor de distributie van hotels. Hierdoor kunnen bezoekers van klm.com kiezen uit meer dan 35.000 hotels verdeeld over meer dan 9.000 bestemmingen over de hele wereld. 'KLM is continu op zoek naar nieuwe manieren om tegemoet te komen aan de wensen van de klant en onze samenwerking met Booking.com brengt ons een stapje dichter bij het bieden van een complete reisservice op klm.com', aldus Marcel Kuijn, E-marketing Manager van KLM.
'In de twaalf maanden voorafgaand aan maart 2007 heeft de KLM Groep meer dan 22 miljoen passagiers vervoerd', vertelt Stef Norden, CEO van Booking.com. 'Wij zijn er trots op zo'n voorname partner welkom te mogen heten en KLM bij te staan in het bieden van een extra service aan hun klanten.'
De hotelzoekfunctie is nu live op www.klm.com en biedt klanten verschillende zoekopties voor het vinden van een hotelkamer. Om in de behoeften van iedere reiziger te voorzien, is het mogelijk hotelkamers te zoeken op locatie, prijs, faciliteiten of populariteit. Bovendien biedt Booking.com de hotelinformatie in 16 talen aan, zodat deze toegankelijk is voor een internationaal publiek.
Een uitgebreid verhaal over de strategie van Booking.com vindt u in Twinkle 8-2007, die half oktober verschijnt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
KLM en Booking.com werken samen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.