Sinds vandaag is er een nieuwe webwinkel met een breed assortiment parfum en cosmetica. Reddingfield heeft al ervaring op het gebied van uiterlijke verzorging en het bezorgen van orders over de hele wereld en biedt vanaf vandaag zijn producten dus ook online aan. Volgens Jaap Hartman, directeur van Reddingfield, is de online markt voor parfum en cosmetica groeiende. “Samen met de ervaren professionals van De Nieuwe Zaak hebben we een concept ontwikkeld dat vanaf het begin is gericht op de moderne consument. Via onze webwinkel brengen we een breed assortiment aan topmerken. Uiteraard voeren we alleen 100% echte merken en breiden we dit aanbod continu uit.”
De nieuwe webwinkel is een gezamenlijk initiatief van De Nieuwe Zaak en Reddingfield. Beide partijen maken gebruik van hun expertise en willen doorgroeien tot een serieuze Europese speler op de markt van parfum en cosmetica. Voor Reddingfield.nl is De Nieuwe Zaak verantwoordelijk voor het totale on- en offline concept, zoals het bedenken van de merknaam, creëren van het logo, de realisatie van de website en andere uitingen zoals advertenties en commercials.
Grappig om te zien dat Checkpoint (onderdeel B&S International) nu zelf in de online verkoop van parfum is gestapt. Wel vreemd dat Checkpoint een van de grootste leveranciers is aan parfumerie zaken en andere online webwinkels. Benieuwd hoe men in de toekomst met deze belangenverstrengeling om zal gaan....
nou mooi niet die hele winkel is nergens op het web te vinden