Twinkle | Digital Commerce

Zoekmachinemarketingprijs naar KPN.com

2017-05-26
  • [nieuws]
  • 0:53

Op woensdag 1 februari is tijdens het Search Engine Marketing Congres, onder de prikkelende naam ‘Speld in Hooiberg’ voor de tweede keer georganiseerd door BBP in samenwerking met Media Plaza, de jaarlijkse zoekmachinemarketingprijs uitgereikt. KPN.com ontving in Utrecht aan het einde van de dag de Search Engine Marketing Award uit handen van juryvoorzitter Paul Petermeijer.

Het telecombedrijf presenteerde de case eerder op de dag samen met partner Bloosem media/Reddion. Ook genomineerd waren de zoekmachinemarketingcases van Badkamermarkt.nl in samenwerking met Traffic4u en Interhome.nl met Toading ACA/JES.

‘Wij hebben gekeken naar originaliteit, creativiteit en effectiviteit’, aldus Petermeijer - de jury bestond uit vijf zoekmachinemarketingexperts. het bleek dat KPN.com op alle gebieden voldeed aan de criteria die van tevoren waren vastgesteld. De Search Engine Marketing Award, mede mogelijk gemaakt door Overture, werd voor de tweede keer uitgereikt.