Twinkle | Digital Commerce

Search Engine Marketing Congres succesvol

2017-05-26
  • [nieuws]
  • 1:07

Zoekmachinemarketing is in enkele jaren uitgegroeid tot een populaire vorm van online-marketing. De populariteit heeft ertoe geleid dat er sprake is van een miljardenmarkt waarin grote belangen op het spel staan. Ook in Nederland staat zoekmachinemarketing volop in de belangstelling, zo bleek gisteren in het Utrechtse Media Plaza, waar het Search Engine Marketing Congres 250 belangstellenden trok - het event was ruim van tevoren uitverkocht, aldus de organisatoren BBP en Media Plaza. Onder begeleiding van dagvoorzitter Wim van der Mark kregen de bezoekers, veelal marketeers, inzicht in de wereld van zoekmachines.

Joris van Zoelen van Pragma/Communicatiebureau Synergie zette uiteen hoe zoekmachinemarketing een integraal onderdeel van effectieve online-communicatie kan zijn. Jorij Abraham toonde hoe reisorganisatie TUI zoekmachinemarketing effectief in praktijk brengt. Marco Derksen van Marketingfacts presenteerde de laatste feiten, cijfers en trends.

De presentaties zijn na te lezen op www.speldinhooiberg.nl Het congres werd georganiseerd door Marketing Plaza (Media Plaza) en Twinkle (BBP) en werd mede mogelijk gemaakt door Centric, eFocus, MSN, Overture en ClearSense, aldus de organisatie.