De Nederlandse start-up Cloudpillo vergroot zijn fysieke aanwezigheid in Duitsland dankzij een samenwerking met slaapspecialist Swiss Sense.
Vanaf deze maand zijn de hoofdkussens van Cloudpillo verkrijgbaar in meer dan veertig Duitse winkels van Swiss Sense. Daarmee zet de in 2021 opgerichte start-up een volgende stap in haar groeistrategie. Het merk van oprichters Lars van der Wijst en Jens Timmers verkocht sinds 2023 al via een Duitse webshop.
Cloudpillo focust op gepersonaliseerde slaapoplossingen. De drie modellen – de Cloudpillo Original, Plus en Recharge – zijn verstelbaar dankzij een vulling van traagschuim en microvezels. Ze zijn gericht op ergonomisch slapen. De samenwerking sluit aan bij het credo van Swiss Sense: ‘For. Every. Body.’
Volgens Cloudpillo-oprichter Van der Wijst biedt de samenwerking met Swiss Sense een stevige basis voor verdere groei. ‘Onze visie op slaap sluit nauw aan bij die van Swiss Sense. We zijn dan ook trots dat onze kussens nu ook fysiek in Duitsland beschikbaar zijn.’
Voor Swiss Sense betekent de samenwerking een uitbreiding van het assortiment. Naast boxsprings, matrassen en bedframes verkoopt de keten nu ook ergonomische kussens. Swiss Sense is sinds 2014 actief op de Duitse markt.

Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Cloudpillo breidt uit in Duitsland via Swiss Sense