Twinkle | Digital Commerce

Follo: de nieuwe naam voor OrangeValley, MvH Media, Increase en AdResults

2025-04-01
1000562
  • [partnernieuws]
  • 2:21

Per 1 april 2025 gaan de digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, Increase en AdResults verder onder de nieuwe, gezamenlijke merknaam: Follo. Naast een nieuwe naam lanceert Follo ook FolloEngine; de eigen tech-stack die voortkomt uit de integratie van technologieën van de vier bureaus.

De vier bureaus werken al geruime tijd intensief samen en delen dezelfde visie op digital marketing: maximale impact realiseren door een slimme combinatie van data en technologie. Met deze stap ontstaat een digital agency dat zich volledig richt op data-driven performance marketing. De oprichting van Follo markeert een natuurlijke volgende stap in de samenwerking, waarbij klanten profiteren van integrale strategieën, diepgaande expertise en innovatie. Met meer dan 200 specialisten, 6 vestigingen in de Benelux en een bewezen trackrecord in onder andere SEO, SEA, social media, data & AI, profileert Follo zich als de partner voor bedrijven die willen groeien in de digitale wereld.

‘Door onder één naam verder te gaan, kunnen we onze klanten nog beter bedienen met een geïntegreerde aanpak en de beste specialisten in het vak’, aldus ceo van de groep Mark van Hattum.We combineren onze expertises, versnellen innovatie en zorgen ervoor dat onze klanten voorop lopen in digital marketing.’

De kracht van eigen technologie

De motor achter de strategische performance marketingstrategie van Follo is FolloEngine, de eigen tech-stack die voortkomt uit de integratie van technologieën van de vier bureaus. FolloEngine is een innovatieve big data intelligence-oplossing die bedrijven helpt om effectiever en sneller te groeien. Door realtime data van zoekgedrag, concurrentie, prestaties en zoekresultaten te verzamelen en analyseren, biedt FolloEngine diepgaande inzichten waarmee bedrijven hun marketingprestaties verbeteren. Dankzij slimme automatiseringen zoals AI Content Optimization en Dynamic Shopping Feed Optimization worden complexe marketingtaken eenvoudig schaalbaar gemaakt.

De kracht van FolloEngine ligt in drie pijlers: Marketing Performance, Data Intelligence en Data Quality. Met overzichtelijke dashboards krijgen bedrijven snel inzicht in hun marketingactiviteiten, van paid media tot SEO en social search. Door data-analyses en voorspellende inzichten worden optimalisaties uitgevoerd. Daarnaast waarborgt FolloEngine voortdurend de betrouwbaarheid en nauwkeurigheid van alle gebruikte data, zodat bedrijven met vertrouwen strategische beslissingen kunnen nemen.

Om klanten maximaal te ondersteunen in hun groeiambities, zet Follo in op het ontwikkelen van eigen technologie ter ondersteuning van performance marketing. ‘Deze technologie bieden we in eerste instantie primair aan bij klanten’, vertelt Martijn van Dijk, director strategy & services. ‘Onze gezamenlijke technologie biedt toegang tot diepgaande inzichten, betere rapportages en direct toepasbare oplossingen, waarmee we klanten helpen hun doelgroep optimaal te bereiken.’

Toekomstvisie

De lancering van het nieuwe merk op 1 april 2025 markeert een belangrijke mijlpaal, maar is geen eindpunt. Follo is klaar om de toekomst van digitale marketing vorm te geven, met een sterke focus op data, technologie en strategische groei. Klanten profiteren van een bureau dat de kracht van vier toonaangevende bureaus combineert, waarmee de lat voor performance marketing in Europa wordt hoger gelegd.

Partnernieuws valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.


Gerelateerde artikelen: