Een pure player met producten op het gebied van interieur en lifestyle, ontwikkeld en geproduceerd door de eigenaren zelf.
Oprichters Antoinette Dekker en Inga Kloosterziel omschrijven hun recent geopende webshop Ash & Ivory als ‘een interieur-lifestylemerk waarbij unieke vormgeving en tijdloze elegantie in elk detail samenkomen’. Dekker voegt daar nog aan toe: ‘Onze producten hebben door de verpakking ook een hoog cadeaugeef-gehalte.’
De oprichters onderscheiden zich naar eigen zeggen van de concullega’s door hun kennis van en ervaring in de markt: ‘Door de data die wij met ons privatelabelbedrijf Room of Labels verzamelen, weten we goed wat de vraag is in de markt’, aldus Kloosterziel. ‘Bovendien komen we al twaalf jaar bij leveranciers in Europa en Azië. Daardoor kunnen we producten zelf ontwikkelen en produceren, er onze eigen identiteit aan geven. Naar ons idee ontbraken in het reguliere aanbod woonartikelen de spannende combinaties en vooral de synergie met lifestyle. Daar spelen wij met onze collectie op in. En bij het ontwikkelen van de collectie laten we ons inspireren door natuurlijke materialen en kleuren.’
De oprichters hebben logistiek en distributie in eigen hand: van voorraadbeheer tot mooi verpakken tot het wegbrengen naar PostNL. Om de nieuwe shop bekend te maken, zetten ze voornamelijk social media in: Instagram en LinkedIn. De uitdaging is nog wel om de doelgroep tussen al het online geweld te bereiken, vertelt Dekker: ‘We willen het graag inspirerend en persoonlijk houden, maar we zijn zeker niet de enige. We zijn op zoek naar loyale Ash & Ivory-fans, die we vervolgens lang aan ons willen binden.’ De toekomstambitie is daarbij groot: ‘We willen ons merk in elke ruimte in en om het huis terug laten komen. Daarvoor moet wel eerst het assortiment beheersbaar vergroot gaan worden’, sluit Kloosterziel af.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nieuw in de Markt: Ash en Ivory