Twinkle | Digital Commerce

Bol: na pop-up nu ook pick-up

2024-08-01
1000562
  • 1:11

Platform bol introduceert tijdens de komende editie van festival Lowlands voor het eerst een pick-up service. Festivalgangers kunnen daar van te voren bestelde producten afhalen.

Het is het tweede fysieke initiatief van de Twinkle100-aanvoerder dit jaar. Eerder dit jaar – in mei – opende het bedrijf al in samenwerking met Lego een pop-upwinkel.

Nu komt het platform dus met een initiatief dat dichter bij zijn roots ligt: het afhalen van bestellingen. De komende jaren staat bol’s met een uitgebreid festivalassortiment op het festival, dat dit jaar van 15 tot en met 18 augustus plaatsvindt. Het assortiment dat in aanmerking komt voor de ‘order & pick-up service’ is logischerwijs afgestemd op de behoeften van het festivalpubliek: klanten kunnen er dan ook terecht voor onder andere campingspullen, spellen, speakers en zonnebrand.

In het weekend wordt op de locatie van bol plaats gemaakt voor een speciale nachtprogrammering met DJ’s. De festivalwebshop van bol is hier te vinden, deze is ook terug te vinden in de Lowlands-app. Fiona Vanderbroeck, marketing director bij bol: ‘We zijn ontzettend blij dat we onderdeel uitmaken van hét festival van Nederland. Bol heeft een breed festivalassortiment geselecteerd, zoals herbruikbaar campingservies en handige schaduwdoeken in plaats van partytenten die slechts één festival meegaan. Met onze nieuwe pick-up service willen we daarnaast extra gemak bieden voor alle 65.000 Lowlands bezoekers.’

Voor de Festivalwinkel werkt bol samen met Mojo en creative marketing agency Playground.