Modeplatform Zalando test samen met de Zwitserse bezorgdienst notime, dochteronderneming van Swiss Post, een nieuwe bezorgoptie in de regio Zürich. Hiermee krijgen de Zwitserse klanten van Zalando meer controle en flexibiliteit over de levering van hun bestellingen.
Volgens Zalando kunnen klanten na het plaatsen van hun bestelling kiezen voor een leveringstermijn van 90 minuten, zodat een pakket wordt afgeleverd wanneer ze gegarandeerd thuis zijn. Vervolgens kunnen ze hun bestelling online in realtime volgen. De bestellingen worden geleverd met de kleine elektrische voertuigen van Schweizerische Post, voorzien van het Zalando-logo.
Behoefte van klant begrijpen
Christoph Lütke Schelhowe, General Manager DACH bij Zalando legt in het bericht uit hoe waardevol deze pilot voor Zalando is om de behoeften van de klant beter te begrijpen: ‘Met de koeriersdienst bieden we een service op maat voor onze Zwitserse klanten, voor wie een specifieke levertijd minstens zo belangrijk is als een snelle levering. We kijken er dan ook naar uit om de pilot samen met onze partners notime en Swiss Post te testen en waardevolle ervaring op te doen in Zwitserland om de winkelervaring voor onze Zalando-klanten verder te verbeteren.’
Beeld: Zalando
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zalando test snelle levering in Zwitserland