Het in 2021 opgerichte omnichannel-abonnement Mijn Albert Heijn Premium, waarmee leden extra voordeel krijgen, heeft de grens van 1 miljoen gebruikers bereikt.
Dit schrijft de supermarktketen in een persbericht. Met Mijn Albert Heijn Premium brengt de Albert Heijn bewuster eten en drinken en extra voordeel samen voor klanten. Tegelijkertijd krijgen abonnees zowel in de winkel als online toegang tot extra voordeel en besparen gemiddeld 84 euro per jaar. De prijs voor een jaarabonnement is 12 euro.
Extra besparing
Het abonnement is in 2021 geïntroduceerd om klanten te helpen besparen op hun dagelijkse uitgaven. Inmiddels zijn de voordelen nog verder uitgebreid en krijg je als abonnee 10 procent korting op diverse producten, heb je tot maximaal 50 procent korting op premium deals en kun je twee keer zo snel AH-zegels sparen. In 2022, een jaar na lancering, tikte het aantal gebruikers de 600.000 aan.
AH Voordeelshop
De Albert Heijn omarmt het voordeelshoppen steeds meer. Zo lanceerde de supermarktketen vorige week een losse webshop voor non-food producten. Op AH Voordeelshop.nl vinden consumenten een breed assortiment van non-food deals en uitjes. Volgens een woordvoerder van de Albert Heijn heeft de supermarktketen een rebranding gedaan en een aantal losse webshops geïntegreerd in één AH Voordeelshop.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mijn Albert Heijn Premium bereikt 1 miljoen gebruikers