Omnichannel camera- en videospecialist Cameranu heeft zijn naam en stijl veranderd. Er is gekozen voor een nieuw logo en de naam is veranderd van CameraNU.nl naar Cameranu. Ook zijn de winkels erop aangepast.
‘Wij helpen met het maken van mooie beelden. Of dat nu online is, op locatie of in onze winkels. Bij dit Cameranu en het Cameranu van de toekomst hoort een nieuwe uitstraling die daar veel beter bij aansluit’, aldus directielid Ricardo van den Burg.
De afgelopen tijd is bij het bedrijf naar eigen zeggen hard gewerkt om de overgang naar de nieuwe identiteit mogelijk te maken. Zowel de website, winkels als ook verzenddozen zijn onder meer aangepast op de nieuwe look.
Cameranu heeft acht winkels in Nederland.
Typisch no-design design, plat en lelijk. Erger is dat het zoeksysteem op de website nog net zo slecht is als voorheen.
Briljant logo
Het lijkt wel een parfumerie met al die paarse/beige pastelkleuren i.c.m. het gebruik van een (licht-)serif lettertype.
Smaken verschillen, maar ik ben er geen fan van...