Twinkle | Digital Commerce

HelloFresh ziet markt in aanbieden losse boodschappen

2021-08-02
1000562
  • [nieuws]
  • 0:54

Maaltijdboxenverkoper HelloFresh heeft nu ook in Amerika de HelloFresh Market gelanceerd. Hiermee kunnen consumenten – nadat ze een maaltijdbox hebben besteld, nog extra, losse producten aan de bestelling toevoegen.

In Nederland en Belgie is dit al een tijdje mogelijk. Onlangs werd nog bekend dat het assortiment aan losse boodschappen is uitgebreid naar meer dan 150 producten, terwijl het de bedoeling is dat dit aantal dit jaar nog wordt verdubbeld.

Blijkbaar is het animo voor het losse aanbod dermate groot dat de maaltijdbezorger nu besluit om dit uit te breiden naar Amerika. ‘We zijn verheugd om met HelloFresh Market een uitgebreide selectie van kruidenierswaren aan te bieden aan onze klanten. Vooral in een tijd waarin Amerikanen meer dan ooit online boodschappendiensten omarmen’, aldus Uwe Voss, de ceo van HelloFresh VS.

Het aanbod van HelloFresh Market bestaat uit verschillende producten zoals ontbijtartikelen, kant-en-klaar maaltijden, desserts en snacks maar ook verse producten. De komende maanden wordt HelloFresh Market uitgerold over de gehele Verenigde Staten.