Starbucksklanten in China kunnen voortaan drankjes van de koffieketen bestellen op vier platforms van Alibaba.
Daarmee breiden de twee bedrijven een samenwerking uit die in 2018 werd gestart, zo schrijft Reuters. De mobiele pre-order en ophaalfunctie van Starbucks, Starbucks Now, die voorheen alleen beschikbaar was in de eigen app van de koffiegigant, wordt uitgebreid naar vier Alibaba-platforms. Daaronder vallen de lokale services-app Koubei, de digitale betalingsapp Alipay, marktplaats Taobao en mobiele kaartapp Amap.
Alibaba geeft in een statement aan: ‘De uitgebreide service stelt Starbucks in staat om met meer Chinese consumenten in contact te komen via meerdere kanalen die gebruikmaken van het gebruikersbestand van Alibaba.’ Starbucks laat weten dat het hoopt dat het nieuwe aanbod China’s koffieliefhebbers extra gemak zal bieden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Starbucks breidt samenwerking met Alibaba uit
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.