Schoenenketen vanHaren biedt voortaan private shopping aan op afstand, bedoeld voor klanten die nu niet naar de winkel durven of die er online niet uitkomen.
Via een videoverbinding kunnen klanten voortaan contact opnemen met stijladviseurs van vanHaren . De nieuwe private shopping service is voornamelijk bedoeld voor klanten die liever niet naar de winkel komen of die online niet handig zijn. Dat schrijft Retailnews. De medewerkers laten via het WhatsApp-videocontact de gewenste artikelen uit de collectie zien. Eerder gingen andere ketens ook al over op private shopping, maar voornamelijk in combinatie met een bezoek aan de fysieke winkel.
In de filialen van vanHaren zijn meer maatregelen genomen. Bij wijze van proef zijn er in tien winkels plexiglasschermen geplaatst om veilig passen mogelijk te maken. Dit omdat er verschillende mensen zijn die toch graag hulp ontvangen tijdens het passen, bijvoorbeeld bij het opmeten van kindervoeten. In de schermen zit een opening bij de voet zodat winkelmedewerkers alsnog kunnen assisteren.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
VanHaren start met private shopping op afstand
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.