Scandinavische fashion retailer NA-KD wil verder groeien en komt daarom met een nieuwe cosmeticalijn genaamd NKD / BTY. De producten zijn vanaf 10 december in de webshop te koop.
Het gaat in eerste instantie om negen producten waaronder oogpotlood, lippenstift en oogschaduw, maar het is de bedoeling dat de lijn volgend jaar wordt uitgebreid met meer items. De producten zijn dierproefvrij en vegan, zo meldt het modemerk.
'Enorme klus'
Björn Bergström, chief growth officer zegt in het persbericht dat de ‘uitbreiding naar de beauty-wereld een ‘enorme klus’ was. ‘We hebben hard gewerkt om een productlijn te creëren met hoogwaardige ingrediënten die de huis beschermen maar ook duurzaam en veelzijdig genoeg zijn.’
NA-KD, dat in zijn webshop zowel externe merken als private labels verkoopt, heeft zijn succes te danken aan influencer marketing. Ook voor de beautyproducten zullen influencers worden ingezet.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
NA-KD lanceert eigen beauty-lijn
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.