Twinkle | Digital Commerce

Directeuren Relatiegeschenken.nl nemen Bluxbox over

2019-09-05
1000562
  • 0:57

Bluxbox.nl, een abonnementsdienst voor cosmetica verrassingsboxen, is overgenomen door Harro Messelink en Matthijs Bramer van Relatiegeschenken.nl

Bramer is directeur bij de geschenkenshop en Messelink marketingdirecteur, ook zijn ze beiden minderheidsaandeelhouder van de webshop Voetbalshop.nl.

Zij nemen Bluxbox.nl over van ondernemer David Sluis. Hij laat weten zich volledig op zijn bedrijf Gofastforward.nl te willen richten. Een groeiprogramma voor scale-ups. ‘Dit was voor mij meer een investering dan een onderneming. Daarnaast kon ik nu een goede deal maken’, laat hij weten aan Twinkle. ‘Ik draag de werkzaamheden gerust over aan deze twee ervaren internetondernemers die al bewezen hebben dat ze sites hard kunnen laten groeien.’

Vernieuwde site

De nieuwe eigenaren willen Bluxbox ook verder laten groeien. Messelink: ‘We zien een groot potentieel om de verrassingsbeleving uit te breiden in zowel Nederland maar ook daarbuiten.’ Ook op de korte termijn hebben de ondernemers plannen met de nieuwe aanwinst. Zo laat Bramer weten de komende maanden de site te willen vernieuwen ‘en ook de back-end nemen we onder handen om verdere internationale groei mogelijk te maken.’

Bluxbox.nl blijft als eigen merk bestaan en wordt dus niet opgenomen in de shop van Relatiegeschenken.nl