Twinkle | Digital Commerce

Mobile Strategy wordt TBWA\Mobile

2018-10-24
1000562
  • 0:57

Mobile Strategy ondergaat een rebranding. De dienstverlener in de mobiele retailwereld krijgt de naam 'TBWA\Mobile'.

Met de naamswijziging integreert Mobile Strategy verder in de organisatie van het Amsterdamse reclamebureau TBWA, dat Mobile Strategy in 2014 overnam en 275 kantoren in 95 landen wereldwijd runt. TBWA bedient klanten als adidas, Apple, McDonald's, Nissan en Hilton Hotels.

'In voorgaande jaren kwamen klanten met beknopte informatie naar hun reclamebureaus om merkbekendheid of marktaandeel te vergroten. Nu zijn ze op zoek naar directe resultaten en willen ze de conversie met een specifiek percentage verhogen', aldus Nishant Dogra, ceo en oprichter van Mobile Strategy.

Nieuwe mogelijkheden

Het bureau blijft onder de nieuwe naam het huidige klantenbestand bedienen en breidt dat uit met internationale klanten van TBWA. Binnenkort openen de deuren van een nieuw kantoor in Londen. In ons land zijn onder meer Rituals, Hema, Dobbi en Hunkemöller klant.

Dogra: 'Mobile biedt nieuwe en onbegrensde mogelijkheden voor slimme marketeers en innovatieve creatievelingen. We hebben TBWA\Mobile gelanceerd om op de hoogte te zijn van deze nieuwe mogelijkheden, van consultancy tot ontwerp en ontwikkeling.'