Modemerk Hunkemöller heeft deze week een modeshow gehouden, waarbij consumenten de getoonde kleding online konden aanschaffen. Het is de eerste click & buy modeshow van het merk.
De show was wereldwijd te volgen via de social media-kanalen van Hunkemöller. De producten werden onderaan de livestream getoond. Consumenten konden deze producten in hun winkelwagentje plaatsen en na de show de gewenste maten kiezen en vervolgens kopen.
Niet langer exclusief
Door de modeshow online uit te zenden, maakt Hunkemöller deze shows naar eigen zeggen niet langer exclusief, maar kunnen consumenten 'meegenieten'. Met click & buy wil het merk inspelen op de nieuwste trend in het modelandschap als het aankomt op het tonen van collecties.
Het thema van de show, dat werd gehost door model Doutzen Kroes en ceo Philip Mountford, was een eerbetoon aan alle vrouwen en women empowerment.
De show is via deze link terug te kijken.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Hunkemöller introduceert eerste click & buy modeshow
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.