Blokker.nl wordt de komende tijd verder gevuld met ruim 750 witgoedproducten dankzij een strategische samenwerking met pure player Ao. De Coolblue-concurrent is één van de partners in Nextail Connect!, de digitale marktplaats van Blokker.
Blokker bouwt naar eigen zeggen verder aan zijn positie als omnichannel huishoudspecialist door ook witgoedartikelen van bekende merken als AEG, Bosch, LG, Siemens en Whirlpool te verkopen. Het gaat voornamelijk om ‘vrijstaande’ producten, maar ook om inbouwapparatuur. Het assortiment wordt de komende tijd uitgebreid.
Nieuwe categorie
Het vorig jaar gelanceerde Nextail Connect! heeft inmiddels 50.000 producten van 35 partners. Ao levert nu artikelen voor een geheel nieuwe productcategorie, waarin Blokker eerder nog niet thuis was.
Ao in Nederland
Ao startte vorig jaar met de verkoop aan Nederlandse consumenten. Het bedrijf rijdt met eigen busjes rond om het merendeel van de online bestelde artikelen te bezorgen. Daarnaast is Ao partner in PostNL's Extra@Home.
Is het nodig om Coolblue in elk artikel te noemen, zelfs als er totaal geen relatie is? Jullie lijken hun PR-bureau wel...
@vdB: Ik noem Coolblue, omdat die partij, net als AO, witgoed verkoopt en een eigen bezorgdienst daarvoor heeft. AO kan als directe uitdager van Coolblue worden gezien in witgoed, waardoor dit relevant is om te benoemen.
Ik vind het goed passen bij Blokker. Natuurlijk vraag jezelf af waarom nu pas maar zeker een stap in de goede richting. Mooi aanbod hoor http://www.blokker.nl/nl/blknl/content/witgoed