KLM wil dat klanten in de toekomst ook een hotelkamer of een taxirit kunnen reserveren of hun boodschappen voor na de reis kunnen bestellen op één platform. Een conciërgeservice moet deze diensten samenvoegen.
Dat zei social media manager Margot Looman vorige week tijdens het Nationaal Customer Contact Congres in Utrecht. Zij spreekt over, al eerder door KLM genoemde, mogelijke samenwerkingen met Uber en Booking.com. Het vliegbedrijf wil deze bedrijven integreren in zijn platform, zodat klanten voor verschillende reisgerelateerde services bij KLM terecht kunnen.
Social interactie
Karlijn Vogel-Meijer, die ook social media manager op haar visitekaartje heeft staan, vertelde vorig jaar al dat social media een belangrijke plek innemen in KLM’s interactie met klanten. Messenger is daarbij het meest gebruikte kanaal. Uit ervaring weet het bedrijf dat klanten hun vragen en wensen graag binnen hetzelfde platform beantwoord en vervuld zien. De samenwerking met ‘huisvrienden’ die extra services binnen het platform aanbieden, moet dit idee ondersteunen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
KLM denkt aan introduceren van conciërgeservice
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.