Twinkle | Digital Commerce

SuperTrash komt met online verdeelsysteem voor partners

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:00

Het merk SuperTrash wordt alleen nog maar online en via fysieke wholesale verkocht. Onderneemster Olcay Gulsen doopt haar eigen vestigingen om tot ST.studio en introduceert een digitaal verdeelsysteem voor retailpartners.

Onder de overkoepelende naam ST.studio verkoopt Gulsen’s bedrijf nu mode- en beautyartikelen met verschillende labelnamen. Zo is Kemist het merk voor producten als parfum, make-up en badzout van eigen hand.

SuperTrash naar ST.studio
ST.studio is het modelabel dat zowel online als offline verder gaat. De SuperTrash-winkels worden binnenkort omgedoopt tot filialen van ST.studio. Het merk SuperTrash is straks offline alleen nog maar via retailpartners te koop, online blijven de items vindbaar in de webshop van het bedrijf.

Verdeelsysteem
De opbrengst uit de online verkoop van SuperTrash-artikelen wordt verdeeld onder de driehonderd retailpartners. ‘Voor de online verkoop van SuperTrash hebben we denk ik een eerlijk verdeelsysteem gevonden, waarbij de winkeliers worden betrokken’, vertelt Gulsen aan Textilia. ‘Voor ons maakt het niet uit waar de consument koopt, in onze webshop of bij de zelfstandige boetiek. Van alle online verkopen van SuperTrash in onze webshop gaat de volledige brutomarge naar de dichtstbijzijnde SuperTrash-winkelier.’