Sanoma breidt zijn belang uit in Scoupy en neemt cash back platform Kortingisleuk.nl over. De bedrijven gaan samen onder Scoupy om de uitgever meer inzicht te geven in online consumentengedrag en -voorkeuren.
Sanoma gaat het nieuwe Scoupy, dat onder leiding blijft van oprichter Valentijn Bras, koppelen aan zijn eigen platform Hettestpanel.nl om ‘verdiepend online onderzoek’ te kunnen doen naar onder andere aankooppatronen.
Campagnes
‘Die informatie kan vervolgens worden gebruikt om deze in te zetten in gepersonaliseerde marketing en (re) targetting campagnes’, schrijft Sanoma. ‘Dit leidt tot nieuwe sales- en marketingproposities voor adverteerders van Sanoma naast haar bestaande crossmediale aanbod.’
Scoupy naar het buitenland
Bras behoudt een minderheidsbelang samen met Geert Luijendijk (coo) en Jeroen Lubbers (cco). Scoupy en Sanoma werken sinds 2012 samen, toen investeringstak SanomaVentures groeikapitaal pompte in de cash back app. Bras ziet in het nieuwe partnership mogelijkheden om ‘Scoupy naar een volgend niveau te tillen’. Een uitbreiding naar het buitenland kan daarbij op het programma staan.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Scoupy en Kortingisleuk.nl samen onder Sanoma
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.