Ace & Tate, een Nederland bedrijf in brillen, opent deze week een webwinkel in vier nieuwe landen. Consumenten in Denemarken, Ierland, Oostenrijk en Zweden kopen de Hollandse brillen in een dedicated shop.
Het twee jaar jonge brillenconcept timmert hard aan de internationale weg. De vier nieuwe webwinkels worden toegevoegd aan de lijst van buitenlandse markten, die nu nog bestaat uit België, Groot-Brittannië en Duitsland.
Fysieke winkels
Ook opent Ace & Tate een tijdelijke vestiging in Berlijn. ‘Volgend jaar openen we een permanente fysieke winkel in deze stad’, zegt een woordvoerder tegen Retailnews. Volgende week komt er een tweede flagshipstore in Nederland bij, in Utrecht. Rotterdam moet het tot eind januari nog doen met een pop-up store, maar krijgt na die periode een permanent filiaal.
Standaardprijs
Ace & Tate werd in 2013 opgericht als een nieuw concept dat is gericht op de online verkoop van brillen en zonnebrillen. Voor de standaardprijs van 98 euro kunnen bezoekers een bril met glazen op sterkte bestellen, ‘handgemaakt in Italië, ontworpen in Amsterdam’. Onlangs zijn multifocale glazen aan het webassortiment toegevoegd. Inclusief montuur kosten deze 248 euro.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Ace & Tate timmert hard aan internationale weg
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.