Warenhuis Macy’s en zijn zuster Bloomingdale's testen een on-demand kleermakerdienst voor online klanten. Shoppers kunnen een kleermaker van de startup zTailors inhuren die hun digitaal bestelde kledingstuk komt vermaken.
De dienst is voor kledingstukken die vaak beter passend gemaakt worden, zoals pakken en overhemden voor mannen. Maar ook voor mensen die bijvoorbeeld problemen hebben met de standaard lengte van broeken is de service geschikt.
Zelfde ervaring
Volgens Mobile Commerce Daily moet de service van zTailors dezelfde ervaring bieden als de kleermaker in de fysieke winkels van Macy’s en Bloomingdale's. Er worden dan ook dezelfde prijzen gehanteerd voor het vermaken van kleding.
Afspraak maken
Enig verschil is dat de kleermaker bij de klant thuiskomt zodra het artikel bij hem is bezorgd. De klant kan hier zelf een afspraak voor inplannen. Het is onduidelijk of dit op de desktop en/of op mobiel mogelijk is. De kleermaker haalt vervolgens het kledingstuk op en brengt het enkele dagen later gratis terug bij de klant.
Andere markten
De kleermakerdienst is momenteel beschikbaar voor consumenten in Los Angelos. Later deze maand komen daar de omgeving van New York, San Diego en San Francisco en de staten Washington, Oregon en Florida bij. ZTailors heeft al aangegeven zijn dienst deze zomer uit te willen breiden naar ‘andere markten’. In de herfst is de startup in de gehele VS werkzaam.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Macy’s brengt kleermaker bij online klant thuis
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.