Vente-privee.com heeft in thuisland Frankrijk een site gelanceerd waarop de nieuwste producten tegen de volle prijs worden verkocht. Kooroo is net als zijn zustersite een besloten platform.
Op Kooroo.com komen, anders dan op Vente-privee.com, de nieuwste producten uit het beauty- en elektronicasegment te staan, schrijft het Franse FashionMag. Om bij het ‘speciale Kooroo-aanbod’ te komen, dient de consument zich eerst aan te melden via een inlogscherm van Vente-privee.com. Het cosmeticamerk L’Occitane trapt af met nieuwe beautyproducten onder de naam Aromachologie.
Vente-privee.com in Nederland
Vente-privee.com is sinds 2011 actief in ons land, maar vertaalde het platform pas afgelopen voorjaar ook naar het Nederlands. In 2013 organiseerde de flash sale pionier hier ruim de helft meer flash sales dan in 2012: 861 stuks in totaal (plus 52 procent). De Nederlandse omzet groeide nog sterker, met precies 100 procent. Op basis van het aantal uitverkoopacties mag worden aangenomen dat de jaaromzet in ons land de grens van 100 miljoen euro is gepasseerd.
Totale omzet
Vente-privee.com noteerde in 2013 een totale jaaromzet van 1,6 miljard euro (uit 10.100 flash sales wereldwijd), bijna een kwart meer dan de 1,3 miljard euro van vorig jaar. Volgens medeoprichter Jacques-Antoine Granjon blijft onder de streep ongeveer 5 procent van de omzet over als winst.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Vente-privee.com opent site voor nieuwste producten
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.