Online retailers met een cross-border ambitie kunnen zich weer aanmelden voor de Cross Border Challenge, een initiatief van Twinkle en Dexport. Zij gaan het komende jaar de uitdaging aan om met een fors sponsorpakket de grens over te gaan.
Op 10 september vindt de tweede editie van het Cross Border E-commerce Event plaats in Bunnik, voor e-commerce bedrijven die aan willen haken bij actuele cross-border ontwikkelingen en internationaal willen uitbreiden. Tijdens dit event vertellen de twee Cross Border Challenge-genomineerden van het lopende jaar, Lady’s Secret en Prins Petfoods, over hun ervaringen rond de verkoop in respectievelijk Frankrijk en Duitsland.
Prijs
Op deze dag wordt één van deze partijen als winnaar aangewezen. Het bedrijf in kwestie mag vervolgens een jaar lang buttons en banners met ‘Winnaar Cross Border Challenge’ voeren in zijn uitingen en het krijgt een ticket voor de Global E-commerce Summit in Barcelona in juni 2015.
Nieuwe deelnemers
Nieuwe deelnemers (voor de Challenge van 2015) dienen zich vóór 27 augustus aan te melden op Crossborderevent.com. Uit de inzendingen worden op 3 september drie genomineerden geselecteerd. Zij worden uitgenodigd om op 10 september tijdens het Cross Border E-commerce Event hun case te presenteren.
Op de voet gevolgd
De drie partijen krijgen ieder hetzelfde sponsorbedrag van 3.000 euro, waarmee ze proberen in een jaar hun cross-border doelstellingen te behalen. Twinkle volgt hen daarbij op de voet, tot aan de finish: het Cross Border E-commerce Event 2015.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Inschrijvingen Cross Border Challenge 2015 geopend
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.