Twinkle | Digital Commerce

Wehkamp.nl achter de douane op Schiphol

2017-11-08
180101
  • 1:09

Wehkamp.nl werkt opnieuw offline samen met een van de elektronicamerken uit zijn assortiment. Vorige maand opende Wehkamp.nl een tijdelijke ‘woonkamer’ in winkelcentrum Hoog Catherijne om de verkoop van Philips-producten te stuwen. Nu werkt de webwinkel samen met Dyson op Schiphol.

Achter de paspoortcontrole, naast de Starbucks in vertrekhal 1, bevindt zich een ‘stand’ van Wehkamp.nl en Dyson. Daarin wordt deze maand een selectie van Dyson’s elektronica-assortiment getoond. Er is personeel aanwezig om meivakantiegangers te wijzen op de specificaties van de huishoudelijke producten. Bezoekers kunnen aangeven of ze een mail willen ontvangen als ze terugkeren van hun vakantie. Ze krijgen de kans om de producten die ze voor hun reis hebben gezien dan met korting aan te schaffen op Wehkamp.nl.

'Sympathieke geste'
Wehkamp.nl wil met de actie op een ‘verrassende en eigenzinnige manier een sympathieke geste doen en een welkome afleiding te bieden tijden het soms lange wachten’, verklaart unitmanager Erik Jansen. Wehkamp.nl neemt eind volgende maand afscheid van Paul Nijhof, die al ruim 12,5 jaar aan de webwinkel verbonden is. De bestuursvoorzitter van RFS Holland Holding wees gisteren in een interview met Twinkle op de belangrijke rol die marketing heeft gespeeld in de positionering van Wehkamp.nl, een ‘local hero met internationale allure’ wat hem betreft.