H&M heeft onderhoud aan zijn website moeten plegen omdat de site van de retailer de toeloop vanmorgen niet aan kon. De drukte was het gevolg van de lancering van een collectie van Lanvin, die ook in de webshop kan worden gekocht.
Op Twitter beklagen webshoppers uit Nederland en andere landen zich erover dat ze niet terecht kunnen in de webwinkel van H&M, uitgerekend op de ochtend waarop de Lanvin-collectie wordt gelanceerd.
'Problemen verholpen'
H&M liet op zijn site weten dat vanaf kwart voor tien vanmorgen weer Lanvin-orders geaccepteerd zouden worden. Perswoordvoerster Elke Kieft is op locatie en zegt geen mededelingen te kunnen doen over de achtergronden van de storing, omdat ze de gegevens daarover niet paraat heeft. Volgens de klantenservice van H&M zijn de technische problemen inmiddels verholpen. Toch klagen shoppers op Twitter nog dat ze de site niet opkomen. Wie dat wel lukt zal zien dat de damescollectie van Lanvin al merendeels is uitverkocht.
Limiet
Omdat H&M al verwachtte dat de Lanvin-collectie veel kopers zou trekken, heeft de keten een limiet ingesteld. De site meldt: ‘Om te zorgen dat zoveel mogelijk klanten de kans krijgen om een artikel uit de Lanvin for H&M collectie te kopen, hebben we een aankooplimiet ingesteld van 1 stuk of maat per artikel, per klant. Dit geldt voor de gehele Lanvin for H&M collectie, ook bij aankopen in een H&M winkel.’
Handel op Marktplaats.nl
De limitering verhindert dat mensen hetzelfde kledingstuk in verschillende maten bestellen en alleen het passende exemplaar houden. Marktplaats.nl stuurde gisteren al een bericht de wereld in om te zeggen dat de site een levendige handel in H&M's Lanvin-artikelen verwacht.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
H&M kan online-run op Lanvin niet aan
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.