Het zijn zware tijden, ook voor e-mailmarketeers. Door bezuinigingen moeten ook zij veelal meer realiseren met minder middelen. Dit stelt Lyris in een onlangs uitgebracht rapport, waarin de software-aanbieder de laatste ontwikkelingen op e-mailmarketing gebied behandelt.
In het rapport ’10 Trends That Will Make Or Break Your Email ROI This Year’ gaat Lyris in op de uitdagingen waar de e-mailmarketeer zich voor gesteld ziet.Het rapport biedt een overzicht van tien e-mailmarketingtrends en praktische tips en tools hoe u deze trends voor uw bedrijf kunt inzetten. Daarnaast beschrijft het rapport:
- waarom e-mail nog steeds de basis vormt voor een online-marketeer
- wat volgend jaar de rol wordt van social media, mobiel en zoekmachinemarketing
- waarom betrokkenheid en relevantie cruciaal zijn voor succes en hoe u dit kunt bereiken
- hoe u met nieuwe marketingtechnologieën concurrentievoordeel kunt behalen
U kunt het rapport hier downloaden.
Bron: Lyris.com
Ik zou niet moeilijk doen en de 10 tips gewoon plaatsen. Daar hebben wij allemaal veel meer aan.
@Melvin: komen ze in sneltreinvaart:
1. Email Remains the Cornerstone
2. Email Automation as an Essential
3. Web Analytics Enhances Email
4. Social Media Maximizes Email
5. Mobile Marketing Goes Mainstream
6. Search Marketing Extends Email Marketing Intelligence
7. Global Reach Equals Opportunity
8. Relevance Builds Engagement
9. Integration Reinforces Online Marketing
10. Marketing Technologies Provide Competitive Advantage
Voor meer info zullen lezers toch even wat gegevens moeten invullen op de site van Lyris. Dat kan in een half minuutje.
en in Google vertaald in sneltreinvaart;
1. E-mail blijft de hoeksteen
2. E-mail Automation als een essentieel
3. Web Analytics Verbetert E-mail
4. Social Media Maximaliseert E-mail
5. Mobile Marketing Goes Mainstream
6. Search Marketing breidt E-mail Marketing Intelligence
7. Global Reach Uitkomst Opportunity
8. Relevantie Bouwt Engagement
9. Integratie Versterkt Online Marketing
10. Marketing technologieën Competitive Advantage