Twinkle | Digital Commerce

AllergieSupermarkt wint Rabo Innovation Award

2017-05-26
170130
  • [nieuws]
  • 0:46

Tijdens E.day heeft Marloes Collins van AllergieSupermarkt de Rabo Innovation Award ontvangen. Met haar pitch overtrof zij andere (voorgeselecteerde) kandidaten. Juryvoorzitter Boris Veldhuijzen van Zanten gaf daarbij het volgende commentaar: 'Marloes heeft bewezen dat innovatie niets te maken hoeft te hebben nieuwe technologie. Zij heeft heel goed naar de markt gekeken, en een nieuwe invalshoek ontdekt om consumenten op een andere, slimme manier te benaderen. Haar innovatie berust op segmentatie, marketing, merkdenken. Op ondernemerschap.'

Met de Rabobank Innovation Challenge geeft Rabobank de beste en meest innovatieve ideeën een podiumplek op de multimediale evenementen E.day en Picnic. Wie zijn innovatieve idee op Picnic wil presenteren kan zich nog tot 17 september aanmelden via de speciale Hyves-pagina.

De prijs bestaat uit publiciteit in verschillende dagbladen en in de vakpers, advies van de Rabobank en een financieel extraatje.