Twinkle | Digital Commerce

Sanoma neemt belang in Mr Ticket

2017-05-26
  • [nieuws]
  • 1:07

Vorige week ging Mr. Ticket live. Nu maakt Sanoma bekend een belang van 40 procent in de online ticketservice te nemen. 'De participatie past in de visie van Sanoma Uitgevers om de positie op de online markt te ontwikkelen en bekrachtigen', laat het bedrijf weten. De ticketservice is blij met de deelname van Sanoma. 'Dit stelt ons in staat om alle gewenste doelgroepen, zowel via de sites van Sanoma Uitgevers als via de bladen te bereiken', verklaart Edzard Gelderman, directeur van Mr. Ticket.

Via MrTicket.nl kunnen toegangskaarten gekocht en geprint worden voor meer dan zestig verschillende attractieparken in Nederland. 'Participatie in Mr. Ticket is voor Sanoma Uitgevers een voor de hand liggende uitbreiding van onze dienstverlening, zowel bezien vanuit onze online producten als vanuit de tijdschriften. De consument verwacht complete dienstverlening - niet alleen inspireren maar ook afhandelen - op één plek. Met Mr. Ticket kunnen we dat realiseren', aldus Paul Molenaar, COO Online en Media Innovatie van Sanoma Uitgevers.

Mr.Ticket biedt flexibele beprijzing bij attracties in Nederland. Het is hierdoor mogelijk om op rustige dagen goedkoper naar een attractie te gaan dan op een populaire dag dat veel mensen naar een attractie willen.