Twinkle | Digital Commerce

Ruim 6.700 bezoekers voor TCD 2006

2017-05-26
  • [nieuws]
  • 1:24

De zevende editie van TCD heeft met 6708 bezoekers opnieuw meer mensen getrokken dan vorig jaar. De vorig jaar ingezette verbreding van de beursformule met extra aandacht voor onder andere DM en e-commerce, kwam volgens de organisatoren tot uitdrukking in de goed aansluitende bezoekersprofielen.

Businesspartners van Thuiswinkel.org hadden zich op de beurs verenigd in het Thuiswinkelpaviljoen. Het paviljoen trok veel bezoekers. Volgens standhouders een teken dat thuiswinkelen terrein wint.

De standhouders gaven aan overwegend positief te oordelen over de beurs. De organisatie heeft op de laatste beursdag 75 procent van de stands voor volgend jaar ingevuld. 'Dit geeft aan dat de standhouders tevreden zijn', aldus beursorganisator Paul Petermeijer. 'De verschillende, goed op elkaar afgestemde beursonderdelen zorgen ervoor dat de kwaliteit van de bezoekers ook dit jaar weer beter is geworden'.

De belangstelling voor de gratis congressen in de inlooptheaters was in sommige gevallen groter dan verwacht, waardoor er niet voor alle belangstellenden een zitplaats was. De groei van het aantal webwinkels en het aantal leden van Thuiswinkel.org was terug te zien in het bezoekersaantal van het Thuiswinkel Paviljoen. Op dinsdagavond zagen 300 Direct Marketeers, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org DM-Man van het jaar worden. Ook het Telecommerce Gala op woensdagavond was uitverkocht voor de uitreiking van de Nationale Contact Center Awards en de Plantronics Telesales Team Trophy op woensdagavond. Voor het gala kwamen 700 branchegenoten uit de contactcenterwereld naar het Beatrix Theater in Utrecht. Het aantal bezoekers dat de uitreiking van de Usability Award, gewonnen door Rabobank, op woensdag bijwoonde viel tegen. TCD2007 zal plaatsvinden van 24 tot en met 26 april 2007 in de Jaarbeurs in Utrecht.