Hoe goed is een webwinkel echt? Door de ogen van een mysteryshopper zien we wat er gebeurt met marketingbeloftes en realiteit. In deze rubriek test de redactie van Twinkle de e-commercepraktijk van bekende én minder bekende webshops. Het loopt richting feestmaand december, daarom koopt de mysteryshopper iets bij Lobbes.nl.
December is bij ons thuis hét cadeauseizoen. Niet alleen vanwege sinterklaas en kerst, maar ook omdat mijn beide kinderen jarig zijn in die maand (ze worden 9 en 10). Dat betekent: verlanglijstjes, surprises, schoencadeautjes en een ouder die de agenda moet managen als een logistiek planner van de bovenste categorie.
Tussen al die cadeauopties wilde ik deze keer bewust kiezen voor iets wat niet alleen leuk is, maar ook samenhang brengt. Geen knipperende schermen, maar ouderwetse speelpret aan tafel. De keuze viel op 30 Seconds Kids Edition, hét spel dat chaos en plezier perfect combineert. En de webshop waar ik het bestelde? Lobbes.nl, een naam die ik ken sinds de pre-bol.com-tijd, maar die ik eerlijk gezegd zelden gebruik. Tijd voor een frisse blik op de customer journey.
Dit is een preview van de Myseryshopper uit Twinkle 9. Het volledige artikel lees je in het magazine.

Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Mysteryhopper bezoekt Lobbes