Twinkle | Digital Commerce

JohnBeerens.com: van föhn tot funnel

2025-11-18
1000562
  • [interview]
  • 0:49

Hoe blijf je bovenaan in een markt waar concurrenten én parallelhandel toenemen? Ceo Mike van de Wege vertelt hoe JohnBeerens.com - gedragen door de naam en reputatie van founder en BN’er John Beerens - zijn toppositie vasthoudt.

De webshop groeit weer na een technische migratie naar Shopify, maar loyaliteit is volgens Van de Wege dé uitdaging van 2025.

Exclusiviteit is daarbij het sleutelwoord: van luxe haarverzorgingsmerken tot eigen pr-events met bekende influencers in locaties als het Conservatorium Hotel. Achter de schermen wordt stevig gestuurd op datagedreven marketing, SRO-optimalisatie en AI voor productverrijking en klantservice.

Tegelijkertijd heeft Van de Wege duidelijke wensen voor het nieuwe kabinet: minder regeldruk in e-commerce en meer pragmatisch ondernemersblik.

Dit is een preview van het interview met JohnBeerens.com. Het volledige verhaal - geschreven door Sjaak Hoogkamer - lees je in het novembernummer van Twinkle Magazine.