‘A love affair with wordly flavours’ staat er op de homepage. En ‘Spice up your life!’ Waarmee? Met de luxe delicatessen van Moddiamo.
Online delicatessenplatform Moddiamo.nl positioneert zich in het hogere segment. ‘We hebben niet de standaardpotjes, -sausjes en -toastjes die elke delicatessenzaak verkoopt, maar echt bijzondere producten’, meldt Gabriëlla Modderman, eigenaar van zowel de webshop als van een marketingbureau. Het assortiment bestaat uit houdbare en verse producten. Volgens Modderman is het aanbod breder dan gebruikelijk in de branche. ‘We kijken bewust verder dan de bekende Franse en Italiaanse selectie. We leveren onder meer boters van Maison Bordier, vegan kazen uit Spanje en bloemsoorten uit Italië. Daarnaast is er een grote collectie vegan producten en binnenkort voegen we Japanse en Afrikaanse delicatessen toe.’ Volgens de eigenaar zullen er op afzienbare termijn ook IJslandse specialiteiten bij Moddiamo te verkrijgen zijn. ‘En komende maand beginnen we met een exclusieve pastabox – in abonnementsvorm.’
De nieuwe webshop bevat functionele elementen zoals een allergenenfilter. Er wordt gebruikgemaakt van duurzame verpakkingen. Offline staat Modderman regelmatig op streekmarkten: ‘We zoeken actief contact met klanten om ons aanbod en onze beloftes te optimaliseren.’
Alle producten zijn op voorraad. ‘Als iets tijdelijk niet beschikbaar is, schakelen we over op pre-orders’, vertelt de eigenaar. ‘We bezorgen binnen een straal van veertig kilometer rondom Heerenveen altijd zelf, vaak dezelfde dag nog. Buiten die regio kijken we of we leveringen kunnen combineren, en soms werken we met Sendcloud.’
Voor de digitale marketing maakt Modderman gebruik van haar eigen expertise. ‘Ik ben SEO-specialist en conversion copywriter. Binnen een maand stonden we met meerdere zoekwoorden in de top-3 van Google én AI-search.’ Betaalde campagnes draaien via Google Ads en socialmedia-activiteiten zijn in opbouw. Last but not least wordt e-mailmarketing ingezet.
De grootste uitdaging zit ’m op dit moment in tijd en ruimte. ‘Ik weet wel waar ik naartoe wil, maar de snelle groei haalt mijn plannen in. Ik had niet gedacht dat ik nu al op het punt zou komen dat ik niet alles kan opslaan wat ik wil aanbieden. Zo heb ik een samenwerking gevonden met een partner die de puurste desserts maakt, maar ik heb nog niet genoeg koel- en vriesfaciliteiten om die daadwerkelijk aan te kunnen bieden’, laat de eigenaar weten. Dat beperkt natuurlijk de uitbreiding.
Toekomstplannen zijn er te over: op de verlanglijst staan onder meer een eigen magazine, een high-end pop-up-shop, zero-waste-dagen waarop klanten hun eigen potten kunnen komen volscheppen met Moddiamo-producten zoals koffiebonen, noten en biologische bonen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Nieuw in de markt: Moddiamo