Twinkle | Digital Commerce

Intergamma lanceert retail media-netwerk via Gamma en Karwei

2025-09-16
1000562
  • [nieuws]
  • 0:49

Intergamma, het moederbedrijf van Gamma en Karwei, biedt adverteerders vanaf vandaag de mogelijkheid om gericht campagnes te voeren via zijn onlinekanalen én fysieke bouwmarkten.

De nieuw opgericht businessunit Intergamma Retail Media Group (IRMG) stelt leveranciers in staat om hun producten en merken onder de aandacht te brengen bij consumenten met een concrete koopintentie. De campagnes combineren online gesponsorde producten, bannering en gepersonaliseerde content. Vanaf medio 2026 wordt dit aangevuld met instore activatie via displays en digitale schermen.

Intergamma bereikt jaarlijks zo’n 200 miljoen webshopbezoekers en 80 miljoen winkelbezoekers, wat het retail media-platform direct relevant maakt voor merken die zichtbaarheid én conversie nastreven.

Volgens ceo Joost de Beijer levert retail media directe waarde op voor zowel merken als klanten. ‘We benutten onze data en ons bereik om aankoopbeslissingen op het juiste moment te beïnvloeden. Zo maken we de klantervaring relevanter én helpen we leveranciers hun merkvoorkeur te vergroten.’