Lingeriemerk Marlies Dekkers kiest voor een volledig digitale toekomst en zal zijn fysieke winkels geleidelijk sluiten. Dat bevestigt een woordvoerder van het merk aan FashionUnited.
Van winkelstraat naar online merkervaring
Hoeveel vestigingen en op welke termijn de sluitingen plaatsvinden, is nog niet bekend. Momenteel heeft Marlies Dekkers winkels in Amsterdam, Rotterdam, Breda en Utrecht. In het verleden had het merk ook internationale locaties, onder meer in België, Frankrijk, Duitsland en Thailand.
Volgens het bedrijf hebben de fysieke winkels een belangrijke rol gespeeld in het opbouwen van de merkervaring. De collecties blijven verkrijgbaar via de eigen webshop, geselecteerde partners en andere online platformen.
In september lanceert Marlies Dekkers een vernieuwde webshop. Deze moet een ‘nieuwe merkervaring’ bieden die aansluit bij de manier waarop klanten leven, winkelen en met het merk in contact komen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Marlies Dekkers sluit winkels, zet in op online