Woonwinkel Huus staat als een huis, toch noemt mede-eigenaar Martijn Geerdink meerdere aandachtspunten tijdens een presentatie op de Webwinkel Vakdagen. Het vergroten van de naamsbekendheid, het aanschaffen van meer zeecontainers en het verder uitbreiden in België worden als toekomstplannen aangemerkt.
Wat in 2018 begon als een test met een Facebookcampagne, zorgde volgens Geerdink al vrij snel voor een toename in verkoop. Hierdoor ontstond de interesse in online en werd de webshop gelanceerd. In coronatijd zag de woonwinkel een online omzet dat door het dak ging, toch blijkt niet iedereen van het bestaan van de woonwinkel te weten. ‘Het doet me persoonlijk altijd een beetje pijn als mensen Huus niet kennen’, vertelt Geerdink. Vandaar dat Huus dit jaar wil werken aan naamsbekendheid. Zo is de woonwinkel begin dit jaar een partnership aangegaan met voetbalclub FC Twente.
Een groot struikelblok volgens Geerdink zijn de levertijden. ‘Onze levertijden zijn nu nog te lang om uit voorraad te kunnen leveren. Wij zien daar onze snelste groei zitten en willen dus de voorraadpositie gaan verbeteren. AI is daarbij een belangrijk onderdeel. ‘Dankzij deze technologie kunnen wij producten, die wij nog nooit hebben gezien, laten renderen op een foto om ze alvast online te zetten. Daardoor hadden we de eerste drie containers al uitverkocht voordat ze binnen waren.’
Er zijn nog wel wat dingen die NIET op orde zijn. Communicatie met klantenservice is zeker niet op orde. Reageren slecht op e-mails en laten nooit iets weten over eventuele vertragingen. Je moet als klant steeds zelf contact op nemen.
Je reactie op A.C. van Puffelen.:
Communicatie is waardeloos. Je kunt bijna niemand bereiken. E-Mail word niet op gereageerd. Webshop bent u minimaal beller 17. Naar de winkel bellen krijg je. Ik kan u niet helpen u moet mijn collega van de webshop hebben. Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar geen bevestiging van je bestelling enz. Schandalig gewoon hoe er met mensen word omgegaan.
Je reactie op Johnny V Helsland:
Herkenbaar wat de andere 2 personen aanhalen. Slechte communicatie, onjuiste productlevering en ellenlange telefoontjes en mails versturen om je geld terug te krijgen. Telefonische en mondelinge excuses ten spijt maar wij kopen niks meer bij HUUS.Nu na 6 weken nog steeds ons geld niet terug.
Je reactie op Wim van Polanen:
Wat een waardeloze winkel! In mei hebben ze een tafel en 6 stoelen geleverd. Helaas zat er bij de lasnaden van de stoelen overal ROEST. Geprobeerd te bellen maar niet bereikbaar, enkel via de mail. UIteindelijk hebben ze beloofd een compleet alles om te ruilen, lever tijd 12 weken. Nu ruim 16 weken later zijn ze met de nieuwe set aangekomen en hebben we alles geruild. HELAAS het zelfde probleem!!!!! Weer ROEST!!!!! Naar ze gebeld maar daar wordt gezegd dat ze niet kunnen door verbinden en alles via de mail gaat! ZE ZIJN NIET DUUR QUA MEUBELS, MAAR DE QUALITEIT EN SERVICE IS NOG MINDER. GEEN AANRADER!!!!!!
Je reactie op Henk Jans: