Twinkle | Digital Commerce

Kaartje2go op CustomerFirst Congres

2023-08-01
1000562
  • [events]
  • 1:18

Ook dit jaar organiseert Twinkle-zustertitel CustomerFirst weer het CustomerFirst Congres. Op 5 oktober 2023 in Mariënhof, Amersfoort. Janco Klijnstra van Kaartje2go, is op het congres voor customer service professionals één van de sprekers.

Klijnstra is als cco bij Kaartje2go verantwoordelijk voor product & joint promotions. Met meer dan 15 jaar ervaring in de e-commerce van consultant tot operationeel manager, heeft hij veel e-commerce-organisaties van binnenuit leren kennen.

Hoe kan een online player het verschil maken in klantcontact/service?

'Zolang je goed blijft luisteren naar de klant is het goed. Daar kan je altijd het verschil maken. Doen wat je beloofd. Innoveren, reageren, analyseren, reageren. Het is belangrijk dat je de feedbackloop open houdt. Klantcontact is onmisbaar in het verbeteren van jezelf. De personal touch in communicatie is de sleutel tot een winnende website.'

Waar gaat jouw sessie over?

'Bij Kaartje2go maakt de klant de mooiste kaartjes op een eenvoudige en leuke manier. Van geboortekaartjes, uitnodigingen tot verjaardagskaarten: voor ieder moment kan je een kaartje bij ons vinden. Blije klanten en klantfeedback staan centraal in de organisatie. Dagelijks voeren we verbeteringen door op basis van klantfeedback in onze user experience, service en productdesigns. Blije klanten gaan niet altijd hand in hand met korte termijn (omzet) doelstellingen. Betaalt het zich terug? Goed op klantfeedback inspelen kan je de beste webwinkel van NL maken! Ik laat je zien hoe we dat doen, concreet & leuk.'

Ben je benieuwd naar dit verhaal? Reserveer 5 oktober in je agenda en bestel vandaag nog je ticket via de website.