Bezorgbedrijf Bringly heeft in een nieuwe investeringsronde 1,5 miljoen euro aan groeigeld opgehaald. Dat geld wordt gebruikt voor verdere internationale groei, uitbreiding van het netwerk en de verdere ontwikkeling van het platform.
Bringly bezorgt voor retailers als MediaMarkt en Dille & Kamille en doet dat met de fiets of elektrische auto. ‘Het is onze missie om de volledige logistieke keten duurzamer, transparanter en toekomstbestendig te maken. Aan de hand van onze slimme routing, allocatie en splitsing van de first, middle en last mile kan ieder pakketje sneller, efficiënter en op de meest duurzame manier bezorgd worden’, aldus ceo Rajiv Laigsingh van Bringly.
De investering wordt ook gebruikt om het team van Bringly uit te breiden en de software en algoritmes verder te ontwikkelen.
Het groeigeld komt van bestaande en nieuwe investeerders. De investeringsronde werd geleid door het Nederlandse Eyos Capital en het Poolse SpeedUp Energy Innovation.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bringly haalt investering van 1,5 miljoen op
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.