Na de fysieke keten en later als online platform komt de naam Kijkshop nu voor de tweede keer terug. Begin volgend jaar lanceert het als liveshoppingplatform.
Ondernemers Bart Quispel, Hendrik van de Wal en Maurice van den Berk namen vorig jaar de merkrechten van het failliete Kijkshop over. Met als idee er een platform van te maken waarop merken producten via livestreams kunnen verkopen.
Volgens Quispel staan de initiatiefnemers ook open voor het verkopen van tweedehands producten via het platform, liet hij deze week weten op een event van vaktitel RetailTrends. Het platform zou rond februari 2023 gelanceerd moeten worden.
Nadat de winkelketen Kijkshop in 2018 failliet ging, startte ondernemer Konrad van den Bosch het bedrijf in 2019 online door. Enkele jaren later bleek ook dat dat platform was gestrand.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Kijkshop keert binnenkort (alweer) terug, nu als liveshoppingplatform
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.