Supermarkt Albert Heijn brengt een eigen ‘limited edition’ kledinglijn op de markt. Alle items zijn voorzien van het retrologo van de Zaanse grootgrutter.
De collectie bestaat uit een Hawaii-shirt, een short, sokken, een trui en een vissershoedje. Volgens het bedrijf is de collectie onderdeel van het nieuwe kleding- en hometextielmerk van Albert Heijn genaamd ‘Blue’. Dat laatste omvat kleding voor dames, heren en kids en bed- en badtextiel. Zowel het kledingmerk als de kledinglijn zijn geproduceerd met BCI-katoen.
‘Het is geweldig dat klanten naast hun dagelijkse boodschappen ook bij Albert Heijn terecht kunnen voor een zomerse outfit voorzien van het herkenbare AH logo’, stelt directeur marketing en communicatie Johan van der Zanden. ‘Dit is één van de oudste onveranderde logo’s van Nederland.’ De collectie is vanaf aanstaande maandag verkrijgbaar, zowel in de winkels als online. Zolang de voorraad strekt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Albert Heijn lanceert eigen kledinglijn
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.