De aankondiging van de lockdown gisteravond heeft direct geleid tot extra online aankopen. Als gevolg van de sluiting van sportscholen tikten Nederlandse consumenten digitaal massaal gewichten (+2778 procent) op de kop, zo blijkt uit cijfers van beslist.nl.
De analyse levert het volgende rijtje op met ‘opvallend stijgende categorieën op basis van bezoeken 14 december 2020’:
- Gewichten (+2778 procent)
- Fitnessapparatuur (+284 procent)
- Kattenbakvulling (179 procent)
- Wenskaarten (+134 procent)
- Sjoelbakken (+128 procent)
- Bureaustoelen (+99 procent)
- Dierenvoer (+91 procent)
- Haarkleuring (+70 procent)
- Monitors (+64 procent)
- Gezelschapsspellen (+47 procent)
Noot: percentuele stijgingen gebaseerd op de bezoekerscijfers van beslist.nl – maandag 14 december 2020 t.o.v. maandag 16 december 2019
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Trainingsgewichten online niet aan te slepen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.