De Amerikaanse modeketen Forever 21 heeft aangekondigd zich wat betreft zijn internationale activiteiten te focussen op e-commerce.
Het geplaagde modemerk vroeg eind september vorig jaar faillissementsbescherming aan om het mogelijk te maken op een andere manier verder te gaan. De modeketen sloot 350 van de 815 fysieke winkels wereldwijd en heeft deze week aangegeven vol in te zetten op e-commerce. De e-commerce strategie richt zich vooral op consumenten in Canada, Azië-Pacific en Latijns-Amerika.
E-commerce specialist
Forever 21 heeft hiervoor e-commerce specialist Global-e in de arm genomen. Dit bedrijf moet ervoor zorgen dat de e-commerce ervaring voor internationale shoppers wordt verbeterd en lokaal gericht.
In de e-commerce oplossing wordt onder meer rekening gehouden met 95 verschillende valuta, meer dan 150 betaalmethoden, belastingen, communicatie in 21 talen, een breed scala aan verzendmethoden en een eenvoudig retourproces. Daarnaast is het voor Forever 21 mogelijk de marketingstrategie en bedrijfsdoelstellingen per markt afzonderlijk te bepalen, inclusief het uitvoeren van marktspecifieke promoties.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Forever 21 richt zich vol op e-commerce
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.